2015. január 20., kedd

MÚLT és JELEN 2



ÉLETKÉPEK




Képzeljétek, pici baba koromban az idegen nénik és bácsik azt hitték, hogy eltört a lábam.



A lejtő a régi a Budaiban, de nézzétek 4 év alatt mennyit ügyesedtem!
Ugyanaz a lejtő, és én így rohanok le rajta, és az a rengeteg lépcső!


Köszönöm Márti néni, Dévény Panni néni csapata, Matula Zsuzsi, Kriszti néni,  Anikó, Melinda néni Ármin és Luna, Kaló Andi, Fruzsina, Gabi néni, Reni néni, Zsuzsa néni, Mariann Haffi, Jenő bácsi Lord, Laci bácsi Mambó Bársony Hercegnő !!!!!  
Nélkületek nem lehetnék ilyen szabad!!!!!



Nézzétek anyáék Békakirálynak öltöztettek.


Most egyedül készülök a Báli szezonra!





Szerintem ez az én stílusom. Nem ám a béka jelmez!







3 megjegyzés:

  1. Üdvözletem! Habár úgy látom, új bejegyzés régen került ki az oldalra, remélem, van még lehetőség arra, hogy akár az adó 1%-ával, akár más támogatással segíthessem/hessük Koppányt és a családját, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átmentek facebookra. Most találtam meg én is:
      https://www.facebook.com/KoppanyUtja

      Törlés
  2. Tiszteletem ! A facebook on 'Koppány Útja Alapítvány oldalon naprakész információk vannak Koppányról . Köszönöm az érdeklődést.
    Tel: 06209610069

    VálaszTörlés