2015. január 10., szombat

2015. január 08.

Helló!

Ma is mint minden nap jó korán ébredtem, de mivel a Tetót nem sikerült felkiabálnom, úgy döntöttem én is alszom még egy kicsit. Ebből kifolyólag aztán jó nagy kapkodás lett a reggelből. Pedig ma fejlesztésre megyek az Ezre óvoba. Most nézzetek meg! Biliznem,mesét hallgatnom, na és taboznom is egyszerre kellett ! 
Ez a rohanó világ....


Mindjárt kezdődnek a foglalkozásaim. Ma Ancsa néni segít, hogy okos nagyfiú lehessek, Andi gyógytornász néni csiszolgatja a mozgásomat, és Ida nénivel beszélni tanulok.


Itthon anyával és a Tetóval kifejlesztünk egy új játékot. Ida logopédus néni ötlete alapján.

A járművekkel szállítjuk a kártyákat. Közben nekem utánoznom kell a hangjukat. Meg kell találnom az összeillő kártyát, mondanom kell a látott tárgy nevét, színét, és hogy miért tartoznak össze.

Anya egy kicsit sokat vár tőlem, de mivel a Tetó is besegít, nem adom fel!


Már egy kicsit nyügik vagyunk, így anya az esti mesével nem várja meg, míg mindenki ágyba kerül.
Ma a Tetó óvónénijének a meséjét olvassuk, ezt a mesét még sosem hallottam. Mindegyikünknek nagyon tetszik Egér Ágota kaladja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése