2015. január 8., csütörtök

Mindennapok 2015. január 06.


Helló!


A téli szünet óta először megyek fejlesztésre az Ezre óvóba. Ida nénivel, és Kati nénivel tanulok ma. Anya az állatokkal foglalkozik, apa siettet minket, de én úgy gondolom, hogy egy kis helikopterezés belefér az időmbe!


Ez a fránya gép egy percet sem bír, tehetem tőttőre. 


A reggeli szokásos hajtás után (mese, torna, pisi, fogmosás...) végre elindulunk. A Pö-pöben a Jézuskától kapott új könyvből olvasunk anyával, most a villamosos a kedvencem. Imádom, hogy a Bartos Erika néni kicsi képeket is rajzol a versekhez, így párosíthatok, böngészhetek, és "olvashatok" is egyszerre!


Oviba jöttem. Ida nénivel ,és Kati nénivel  beszélni, és gondolkodni tanulunk. Sok mókás, izgalmas játékkal várnak engem. Ida néni ma az s hangot próbálja kicsalogatni az ajkaim közül. 



Ma is kaptam matricát. Imádom őket, mind járműves!



 Nagyon büszke vagyok, amikor a füzetemet megmutathatom a barátoknak.



Foglalkozás után egy kicsit találkozom az ovis pajtásaimmal, de már nagyon éhes vagyok, és már a Tetóért is menni kell az oviba. Utazás közben sokat nézelődöm, rengeteg érdekes dolgot lehet látni. Anya persze mindig beszél, és a szavakat ismételteti velem szótagolva. Egy kicsit fárasztó, de anya már csak ilyen. Szerintem a családom örülne, ha már nem kellene velem egész nap barkópázniuk. 
Én is örülnék, ha mindenki megértené mit beszélek. 

Te tudsz úgy beszélni, hogy mindenki megértsen? 


Helló mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése