2015. január 6., kedd

Mindennapok

2015. január 5. Hétfő 

Helló!

Farkast apa oviba viszi , én délelőtt anyával vagyok itthon .
Reggel korán kelünk. A torna, a reggelizés, és a fogmosás mellett mindig van időnk egy kicsit játszani, rajzolni, verset, mesét hallgatni, a Tetó pedig mindig szakít egy kis időt arra is, hogy megmutassa nekem, hogyan fogok tudni vitatkozni, és hisztizni, ha végre szépen tudom a szám kerekíteni, és végre beszélhetek kedvemre! Apa , mint minden apuka természetesen ideges, hogy már megint késésben vagyunk, de hát Ő és a Pö-Pö (Peugeot) mindig jól teljesít.

Végre indulásra kész mindenki . Apáékat kikisértük , megetettük a nyuszikat, és a kacsákat. Anya szerint ilyen hidegben ennyi levegőzés most elég is, úgyhogy mehetünk be a házba. Indulhat a móka.



Anya úgy látszik ma állatos kedvében van. Én szépen összerakom a mágneses famalacot, tehenet, és bárányt, beillesztem a farmos kirakó állatkáit is a helyükre, de neki ez nem elég, folyton beszéltet. Elvárja tőlem, hogy megnevezzem a tanya lakóit, és még utánozzam is a hangjukat. Próbálok megfelelni az elvárásnak, úgy gondolom ügyes vagyok!



Ez a tojáshéjas Logicós feladatlap kifogott rajtam, anya így megengedte, hogy igazi tojásokat törjek fel.




Őrület, pont mint a feladatban, na most már biztos , hogy sikerrel járok!
Ez nem is olyan könnyű, és még a korongok színét is mondanom kell. A kedvenc színem most a ződ, de anya nem engedi, hogy minden színt így hívjak. Nagyon szeretnék a kedvében járni! Tehét van  mo-mo sá, pi-pi, kék,lila, na-acs, na és ződ.
Ezt imádom. Pici koromban Anikó a Budaiban gyakran engedett mókázni a spricnivel. Most, hogy nagyfiú vagyok egy egész farmot fel tudok már tapasztani a tükrömre ,próbálom megnevezni az állatokat, a traktort, és a házat. Úgy látom anya nagyon örül, hogy már az f hangot is megtanította nekem Ida néni az Ezre ovóban, nagy tapsot kapok, hogy azt mondtam fű eszik mú.



Nagyon jól teljesítettem, minden tiszta víz, így tükröt is törölhettem. Ezt is szeretem. Jó magasra nyújtózom, és most már guggolni is tudok ( köszi Kaló Andi néni), a padlóig törölöm azt a tükröt.

Kicsit unom az állatokat, de ez jó mókának látszik. Emlékszem Dodó a Budaiban ilyen játékkal segített a kezemnek, hogy ügyesen tudjon mozogni. Akkor még nem engedelmeskedtek az ujjaim, most már tuti vagyok.

Megnevezem az állatokat, amit a képekhez kell társítanom,anya kedvéért a színeket is mondom amik alatt a kisállataim anyukái rejtőznek. Képzeljétek Lovagolok a Ló La bácsinál, így tudom, hogy a képen látható nyeget a ló hátára, a pat pedig a lábára kell rakni. Anya meglepett arccal néz, amikor ezeket közlöm vele. Nagy puszit, és tapsot kapok, de legjobb, hogy jöhet a bombázás!!! Húzok, tekerek, fordítok és nyomok. Felnyílnak a fedelek és bumm, bumm, bumm. Hatalmasakat röhögök, ahogy az állatkáim repülnek. Mondtam. Tudtam, hogy jó móka lesz.

Apáék végre hazajöttek. Jó régóta várok rájuk. Már ebéd is volt meg, gyurmázás, megint a télről beszélt anya. Egy mókás bácsit készítettünk, teljes síelős felszerelésben, még síelt is , úgy egy pillanatig, aztán leesett a feje, én meg letéptem a sílécét! Jöhetett a távirányítós autózás , meg az Elefun békás társassal is játszottunk egy menetet. Hú az őrület, amikor a szivacsos béka kiugrik a tavirózsa kelyhéből. Képzeljétek egy matrac pumpa van a tavirózsához csatlakoztatva, én kapaszkodom, anya fogja valamelyik kacska lábamat, jó nagyot dobbantunk, és bumm, hatalmas ugrással pattan fel a béka. Tuti jó. Nemsokára olyan ügyes leszek, hogy anyának nem kell segítenie a dobbantásnál, és kapaszkodni sem fogok!!! Most apa számítózni tanít egy olyan játékkal, ahol színezni, és párosítani kell.Tab! H? Ez már igazi nagyfiús dolog, nem ám állathangok!!! Ugyan anya!
Amíg mi apával tanultunk a Tetó vacsit készített anyával a családnak.

Én is szeretek kuktálkodni, de valahogy a Tetó ügyesebb nálam, így a fánktésztát ráhagytam. Meg nem is értem rá ilyesmire!

A Jézuska Bogyó és Babóca foglalkoztatót is hozott nekünk, társas is van benne, ügyesen tudok dobni a dobókockával . Jót játszottunk vele. Mesét is olvasott belőle az anya, és néhány mókás feladatot is megoldottunk. Már nagyon álmos vagyok Úgy döntöttem, hogy alszok, csak a Tetó ne beszélne annyit!

Jó éjszakát, helló!

Ez a feladatlap nehéz volt nekem,

pedig ezt a Lük feladatsort már tavaj is ügyesen párosítottam. Nagyon hasonlóak, mégis valahogy más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése