2015. január 8., csütörtök

Mindennapok 2015. január 07. szerda




Helló!

Ma szerda van, hétköznap, de nekünk két okból is különleges ez a nap. A Tetónak ma névnapot ünneplünk, és én bemegyek az Ezre óvóba egy kicsit társasági életet élni. Anya még egy kis játszóházi látogatást is beígért. Ma is szuper napnak nézek elébe.


A Tetóval klassz kisautókat kaptunk, nagy játékba kezdtünk a reggeli Anna, Peti és Gergő mese után, így elmaradt a torna. Örültem neki, mert éjféltől 4 óráig nem jött álom a szememre. A sok-sok puszi aztán csak elnehezítette a pilláimat, de 5 órakor már kipattantam az ágyból. Miért lustálkodnék, mikor ilyen mozgalmas az életem ? Na de a torna... Én csak hancúrozni, és bútort mászni szeretek, de azt nagyon!!!!



Az ovi előtt anyáékkal könyves boltban is voltunk. Kaptam egy szép járműves kifestőt is. Asszta, van benne homo-ra, eme ,mixe-autó .Hú!
Elfáradtam! Az Ezre óvóban játszottam a pajtásaimmal, és még festettem is Adrienn nénivel, Kata nénivel, Kriszti nénivel. Azután megvolt a megígért játszó is, anyáék elvittek az Otthon segítünk alapítvány játszóházába. Anya tudott beszélgetni nénikkel, én pedig találtam egy pótnagyit a játékhoz, közben figyeltem a kicsi babákat . Nagyon szeretem Őket, otthon szoktunk a Tetóval babássat játszani . Szinte tökéletesen éneklem a Tete baba tete dalt. Az apukáknak ennyit elég is tudni! Ugye? Mikor hazaértünk apáékkal megbeszéltük, hogy most lazítunk egy kicsit.
A Tetó angolos füzetei is klasszak, de az én járműves kifestőm azért sokkal fiúsabb.
Piroscsőr Csivitkének is megmutatom. Őt Imre doktor bácsitól kaptam, ő egy megmentett Fischer papa madá.

Csivit nem szeret kézben, jobban szeret szálldosni a repdéjében, amit aTetó és én készítettünk. Na azért apa is segítetett.
A villamos és Csivit párok párok, mert egyforma a színük. Okos vagyok? Imádok párosítani!


                                             Csivit visszakerült a helyére , megyek színezni.


                                    Csak beválasztottam egy színezésre alkalmatlan ceruzát.



Este ismét megünnepeltük a Tetót, még szamócás pezsgő is volt, és Halász Juditka néni egyik koncertfilmjét is megnézhettük. Én a bó hepit szeretem , a Tetó pedig a Vannak még rossz gyerekek című dalt. Vajon miért?

                                                                Jó éjszakát ! Helló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése